10+ Times Cats Made No Sense


There’s no argue that cats are unreasonable most of the time. But that’s not really a bad thing, since they make everything so hilarious.

#1 They like to use both doors.

#2 Of all the nice things you can have, you choose this damn paper bag. Get it together, kitty! It’s not a blindfold!

#3 It’s roomy here. Why stare at the wall?

#4 Stop it!

#5 Pancakes hater.

#6 Hatred of pickles.

#7 Ice is yah, water is nah.

#8 Catpuchino.

#9 Why do you have to stand there?

#10 You’ve come to the wrong neighborhood, kitty!


What's Your Reaction?

Angry Angry
329
Angry
Cute Cute
115
Cute
Geek Geek
16
Geek
LOL LOL
445
LOL
Love Love
138
Love
Omg Omg
31
Omg
Sad Sad
41
Sad
Scary Scary
6
Scary
Wtf Wtf
36
Wtf

Popular on Purr World

Also on Purr World

log in

reset password

Back to
log in